30 mai 2005

 
Dette har ingenting med Litauen å gjøre, men jeg synes ikke bloggen bare skal stå å støve ned helt til i høst. Derfor vil jeg skrive:

1) Den som ikke har sett "Geita" på Trøndelag Teater må stå!
2) Heia Rosenborg som vant 5-0 over Odd i dag!
3) "Mitt namn er Pling
eg sym omkring
i det du kallar knollen.
Når eg slepp inn
i skallen din
då vert me pling i bollen"

- Ukjend kunstnar
4) Jeg gleder meg til Harry Potter and the half-blood prince kommer i juli!
5) Til eks-3dd'ere: jeg skulle hilse fra Gunvor Winge som jeg traff i Kjøpmannsgata her en dag.
6) Og til slutt:

"den pelseste i mils omkrets
den kloreste på disse kanter
og den barteste i byen.

jeg er sjef
fra hale til snute
krøsser du meg
er du hundre og ett ute"



Jo, forresten: hvis noen har/vet hvor jeg kan få tak i Stanislavski for beginners (av David Allen), er det bare å si fra.

Ha en härlig sommarnatt!

Comments:
Dette har heller ingenting med Litauen å gjøre.

Stor sannsynlighet for at jeg så verdens fineste katt i dag. Tror den var den pelseste også. Men ikke kloreste og barteste.

Den tror jeg du kunne tenkt deg.
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?