10 juni 2005

 

lånekasseeeeen!!!! Din förgrömmade unge!!

Jeg prøver å søke om stipend og lån på lånekassens hjemmesider, men det skal visst ikke være så veldig lett. Jeg finner Universitetet i Klaipeda og kurset mitt på lista over godkjente studium, men IKKE som et alternativ underveis i nettsøknaden. Så da kan jeg ikke bruke nettsøknaden da. Men jeg finnner heller ikke noen måte å bestille blankett eller søknad for dette i posten heller. Alt jeg har, er POSTadressen til utenlandskontoret i Oslo, som er

Statens Lånekasse for Utdanning v/Rolf Medbøe Utenlandskontoret Postboks 195 Økern 0510 OSLO

Skal jeg sende Rolf noe så GAMMELDAGS som et BREV og spørre hvordan man søker?Kundetelefonen er nemlig stengt. Bæh.

Nå ble jeg antagelig så lei og sint at jeg kanskje har oversett noe vesentlig på sidene deres, eller så er det bare det at jeg ikke skjønner hvordan det fungerer. SÅ derfor gir jeg opp, og går ut og vasker verandaen i stedet. hmh.

Hilsen Ingrid.

Comments: Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?