16 juni 2005

 

Og derr! igjen

Nå ER sommeren i gang. Bevis: utepils uten å fryse nesten helt til klokka 00.00, fregner på skuldra, bok på plena og kanskje tusle bort til Rema og kjøpe is på formiddagen, høre på høy sommermusikk og synge med mens jeg lager middag uten å tenke på at vinduet står åpent og at alle naboene må høre på, franskmenn og tyskere som handler postkort på bokhandelen på ettermiddagen, og det LUKTER solkrem, bjørk og gras. Ahh...

Og neste uke har jeg FRI, og da skal jeg til Inderøya. Forhåpentligvis tusle litt rundt på Straumen, se utstilling her og kose meg sammen med Ida-Magrit på Heggdal.

Men NÅ venter Eva Cassidy. Hun vil synge duett med meg mens jeg lager tunfisksalat. Og hun vil sannsynligvis være i hjernen min i hele kveld mens jeg stotrer tysk-fransk på Norli og forklarer turistene at vi ikke selger frimerker.

Comments:
Takk Ingrid! Jeg koser meg både i regn og sol hvis jeg må:) Håper du får en innholdsrik sommer, kanskje ser jeg deg plutselig her i Haldens også!
Ha uansett en heidundrandes festival!
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?