17 juni 2005

 

Ord for dagen

Klassekampens spalte "På teppet" har av og til noen veldig morsomme sitat. Her er et par eksempler:

"Terje Rød Larsen grep ballen i lufta da han snublet over den"
- Hilde Henriksen Waage, Midtøsten-ekspert

"Jeg har ikke sagt det før, men gjentar det gjerne."
- Thorbjørn Jagland

"Jeg har sagt det tusen ganger før, og nå sier jeg det for tredje og siste gang."
- Kjell Magne Bondevik

Kjell Magne sitt utsagn er definitivt min favoritt. Heia Kjell.

Og forresten: jeg skal slutte å skrive at sommeren er i gang. Da begynner det jo bare å regne. Beklager.

Comments:
Dette sitatet fra dagens På teppet er også bra:

"We look forward to analyzing and working with legislation that will make - it would hope - put a free press's mind at ease that you're not being denied information you shouldn't see". -George W. Bush

(han gjør det ikke enkelt for seg selv, stakkars...)
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?