22 juli 2005

 

Litterær sjølvmelding...

...etter utfordring fra David [forlagspampen].

1. Kor mange bøker eig du?

Kom til etthundreogfemtito da jeg talte. Pluss noen flere i kjelleren til de foresatte på Byåsen.

2. Kva bok var den siste du kjøpte?

Det var Harry Potter And The Half Blood Prince [J.K. Rowling]. Eller nei. Den anførte jeg. Den siste jeg kjøpte var Barnehistorier [Peter Bichel].

3. Kva bok var den siste du las?

Den siste jeg leste ferdig var Turen går til Estland, Latvia og Litauen. Akkurat nå leses Harry Potter And The Half Blood Prince [fortsatt J.K. Rowling] og An Actor Prepares [Constantin Stanislavski]. De er ikke like spennende begge to.

4. Nemn fem bøker som har betydd mykje for deg og som du har lese meir enn tre gonger.

Beatles [L.S. Christensen], Aschehougs Den store dikt- og regleboka, Skatten på sjørøverøya [Robert L Stevenson], Svarte Norske [Einar Økland], Brødrene Løvehjerte [Astrid Lindgren].

5. Oppfordre fem personar til å fylle ut desse spørsmåla i bloggen sin.

Alle jeg kjenner som har blogg er visst allerede utfordra. Så hipp og kul er jeg.

Comments: Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?