11 august 2005

 

Dream Team-Spel

Jeg har alltid syntes at det ser gøy ut å lage sitt eget dream team-fotballag. Men siden jeg bare vet om hvem som spiller på Rosenborg, og knapt nok det, tenkte jeg at jeg heller kunne lage et dream team-spel, for jeg vet jo hvem som har spilt der de siste...18 årene. Tror jeg.
Så, without much further ado, herrr errr dettt:

Kongen: Anders Baasmo Christiansen
Torgeir Flekk: Paul Ottar Haga
Gudrid: Hildegun Eggen
Gudrun: Eir Inderhaug
Gamal-Jostein: Andreas Gjermstad
Tormod Kolbrunarskald: Lasse Lindtner
Froste hærmann: Øyvind Brandtzæg
Helga: Gørild Mauseth
Einar: Erlend Hammer Hansen
Grima: Ragnhild Vanebo
Utburden: Odin Haga

Andre ønsker:
- mange utburder gjennom hele stykekt, og særlig i sluttbildet.
- kongen skal sette seg ned på rompa i helbredelsesscenen
- Torgeir Flekk skal ha prologen

Jeje. Der var det. Det er nok mer jeg må tenke igjennom før dette spelet blir realisert. For eksempel om det skal være røverbande eller Arnljot Gelline. Men det kommer seinere.

Vi skal vinne!

Comments:
Kan du ikke ta patent på et spel-tvspill? "Spelspillet". Så kan vi liksom spille spelet slik vi vil ha det?.
 
JA! Genialt, Kjersti! Men det må sjølvsagt heite "Spelspelet", ikkje "Spelspillet".
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?