01 september 2005

 

37063878855

...er nummeret mitt naar jeg er her. Naar jeg er i Norge, er det samme nummer som foer. Saa veit dere det. Ikke tid til aa skrive saa mye, skal paa en slags immatrikuleringsfest sammen med Inga, som er litauisk og skal gaa i klassen min. Det blir spennende. Foerste moete med litauisk festkultur og oel. Je.

Fortsatt varmt og sommer her, men det er visst bare aa nye sier de, for vinteren er terribly cold. Saa jeg proever saa godt jeg kan!

Forresten ser professorene her like latterlige ut paa immatrikuleringa som de gjoer paa ntnu. Litt saann Harry Potter-like.

Hepp!

Comments:
Heia!
Så super dupert å hør et d går godt der nede i Klapeidia! :)Tænk mysji på deig...på om d e dill på all mat'n, om doa e etj høl i gålve (I've been there!) å om litauenera e like kvit som hviterussera (der vart e jo næst'n litt sånn ordspæll...)!

Me hörs!! ...åsså må du fårrå fintj at!!
Luv, luv!
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?