22 september 2005

 

Dilla!

Naa laerer vi aa sjonglere i Body Movement, og DET er GOEY! Jeg har faatt DILLA! Er ikke saa veldig flink, bare saann at jeg AKKURAT NESTEN faar det til, og da bare MAA jeg holde paa hele dagen for aa faa det helt til. Hoho.

I dag tar Gytis oss med til ei forestilling i Kaunas som er et japansk-litauisk samarbeid. Saa hvis det er mye prating vil vi forstaa mye av den, ja. Men det blir kult. Saa tilbringer vi natten der, og ser oss rundt i Kanunas (Litauens nest stoerste by) paa fredag foer vi reiser videre til en teaterfestival i en by ike langt unna. Der blir vi resten av helga. Je!

I gaar saa jeg forresten en opera-dokumentar paa film. Det var en rar sjanger. Handla om Israel og Palestina, og var i begynnelsen veldig toeff og sterk, men jeg greier ikke helt aa bli grepet naar replikkene MAA synges for en hver pris. "Bring sandwiches an coffee!" med opeRa Rulle-R. Det saa bare teit ut, og det var dumt siden temaet var veldig spennende..

Och annars.. begynner aa bli kaldt paa stud heimen, saa hjemmekveldene tilbringes ofte paa kjoekkenet med kokeplatene paa og tekopp i haanda. Flyttinga mi ble utsatt pga problemer med gassen paa kjoekkenet der, men det blir saa fort jeg kommer hjem fra festivalen. Gleder meg!

Naa maa jeg se aa faa i meg noe lunch foer litauisk-timene. Vi holder paa aa laere et dikt om noe paa en bar eller noe, tror jeg. Skal skrive det her naar jeg har laert det. Gled dere.

Comments:
Hvor mange slike køller (heter det det?) sjonglerer du med?
Vi gjorde det på fhs, jeg fikk også dilla.
God dill(?)!
 
Køller? Jeg trodde det var Baller! Køller og baller. Køller og baller. Køller og baller.
 
Ja, jeg tenkte først det var baller jeg og, men så ombestemte jeg meg. Synes køller passer bedre å sjonglere med i Litauen. Vet ikke hvorfor. Ikke hvorfor. Ikke hvorfor.
 
Baller baller baller. I've got balls. Tre stk. Men vi skal visst sjonglere med koeller (sticks) ogsaa. Men foerst maa vi bli litt flinkere tror jeg.
 
au!
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?