19 oktober 2005

 

Den dagen vi klippet haaret, varmen kom paa og trusene forsvant

The foreign students cant go to the concert today, they are having their hair cut.
Ja, vi troppet opp alle tre hos frisoeren. Hun snakket ikke engelsk. Hun saa ikke paa oss mens hun klippet. Og naa har vi alle kvadratiske hoder. Goey. Men billig var det!

Gode nyheter! Klaipeda har slaatt paa varmen! Saa naa varmes alle hus sakte, men sikkert opp. Endelig. Brr brr, hakk hakk, ahh....

Og hoesten er definitivt her, for da jeg kom hjem og skulle ta inn klesvasken fra balkongen, var ikke trusene mine der. De hadde blaast bort og laa stroedd utover hele bakgaarden. Tror guttene i oppgangen kosa seg da jeg gikk rundt og samla truser i moerket. Je.

Ellers? Travelt. Har begynt aa bo paa skolen. Saa beklager for alle seine svar paa mailer og uskrevne brev. Og dessuten maa jeg bare si at tastaturet jeg skriver paa/med har tastene paa feil plass, saa jeg bare tipper med tegnsettinga mi. Snedig. Beklager det ogsaa.

Naa maa det jobbes! Og husk... Dont eat yourself, it is not healthy food. (Linas)

Comments:
Hva sa jeg om kulda!
På med ulltrøya, Ingrid.
Helt hvitt av rim utenfor søndagsvinduene i Trondheim i morres. Jeg må skifte dekk på bilen. Nydelig konsert imed jentekoret i Nidarosdomen i går. Og en stolt pappa. Onsdag drar jeg til Budapest på Glitterbird konferanse. Skal forelese litt derogså. Du titter vel på www.glitterbird.com av og til? Ta vare på deg selv og nyt det du kan. Ivar
 
Jeg spiser druer.
Ligner du Amelie nå?
 
Ivar: Inne er det badstue naa som ovnene er paa, men ulltroeya kommer godt med til utendoers bruk. God tur! :)

Marit: Jeg spiser fiskepinner. Og nei, jeg ligner IKKE paa Amelie. Jeg ligner... et medlem i Wig Wam, eller en person som NESTEN har hockey-frisyre og litt pannhaar. Eller... veit ikke. Men jeg er nok saa fjernt fra Amelie som jeg aldri har vaert foer. Dessverre.
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?