06 oktober 2005

 

Kort tilstandsrapport

Mamma og pappa har dratt hjem etter veldig koselig besoek (som inkluderte Dead Hills, Hill of Crosses, Witches Hill (mange Hills i dette landet til aa vaere saa flatt), Jarlsberg, Kari Bremnes, vepsestikk, Sovjetprat, verdens desidert daarligste film paa kino, Ceppelinai, Svyturys, hvitloeksbroed og rav).

Reiser til Vilnius for helga kl 06.45 i morgen tidlig. Det betyr at jeg maa bli paa skolen i kveld og gjoere leksene mine til neste uke. Og saa betyr det frihelg i Vilnius! Hurra!

Har hatt en veldig laererrik regitime i dag, hvor jeg oppdaga at ansiktet til Gytis skifter uttrykk saa braatt og uventet at det ikke greier aa henge med selv (oeynene er fortsatt strenge mens han ler, og naar de endelig foelger etter munnen, slutter munnen aa le og begynner aa rope).

Er alt for sulten til aa finne paa mer aa skrive.

Det kloer paa leggen.

I nakken er hodet stillest
Den tommeste skogen er villest.

God helg!

Comments:
Artig. Jeg var helt sikker på at Gytis var ei dame. Vet ikke hvorfor. Rart for meg å nå vite at det er en mann.
 
HAHA! Gytis ei dame!! Hooo! :D Ja, nei, men det kunne jo ikke du vite, da. Men naa ble det morsomt for meg ogsaa.
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?