16 oktober 2005

 

Mens kastanjene faller

ned paa bakken, paa biler og hoder, og etter hvert havner i lommer, poser og i vinduskarmer, og mens sola varmer og lyser gjennom de gule, roede og oransje bladene, og de litauiske jentene likevel maa gi etter for kulda og ta paa noe varmere enn miniskjoert og singlet, og mens de hjemloese knuser flasker og spyr i parken, rusler jeg til skolen, til butikken, oever paa sjongleringskoreografien vaar, spiser poteter, leser mail, skriver dramalogg, drikker oel, drikker te, spiser norsk lakris som ingen andre liker, hoerer paa gamle sanger om igjen, oever paa aa gaa som et raadyr, snakker med mer og mer amerikansk aksent, pelmer baller paa Cyndy, leser om Barba og Grotowski, gaar paa teater, proever aa bli ferdig med the DaVinci Code snaaart, drikker varm vin etter raad fra Laima (og det gjoer godt).. Mens kastanjene faller bor jeg i Klaipėda, og det er fint.

Selv om jeg gleder meg til jul.

Comments:
Hei!
Ja, jeg har det da fint! Skal proeve aa gaa paa konserten, jobber med aa finne ut hvor de spiller. Ser ingen plakater. Vi faar se! Synes absolutt Bulwark burde proeve seg paa samme ruta.
Haaper du har det fint i Lindkoeping, hvis det er der du er..!
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?