09 desember 2005

 

Advent

Nei, adVENT betyr ikke aa VENTE, det betyr aa KOMME, men VENTE er det jeg gjoer naa. VENTER paa Canada som aldri blir ferdgie paa dataene saann at vi kan oeve fekting til movement-eksamen, movement-eksamen, regihistorie-eksamen, hjemreisa, juleferien, VENTER paa aa KOMME hjem.

I dag er det likevel litt lettere aa VENTE, for vaeret er nydelig. Nysnoe og sol... Det eneste som oedelegger idyllen er det digre juletreet paa teaterplassen. Det blinker blaatt. Det er et discotre. Det er forferdelig.

I natt droemte jeg en samtale: Hva er en stilongs? Er det en longs du bruker naar du gaar en tur paa stien? Er det en ongs med stil? Eller skrives det stillongs, kanskje, og er en stilig longs?
Jeg tror jeg samtalte med meg selv, men jeg er ikke sikker. Uansett ble jeg ikke klokere. Hjelp meg den som kan!

Neimen! Naa ble Canada ferdige ogsaa! En ting mindre aa VENTE paa Da blir det 'punto reverso', en garde' og 'flint attac'.
Hurra!

Comments:
Jeg tror det er en longs som har fått navnet fordi den er forma som en sti.

Kan være at longs opprinnelig het blongs. Vet ikke.
 
jeg VENTER på deg jeg. KOMMER du ikke snart daaaaah.
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?