12 desember 2005

 

Kjaere Air Lithuania

Jeg er lei meg for at dere gikk konkurs. Jeg er lei meg for at dere kansellerte alle avganger fra og med den 24. november, og ikke sa noe om det. Jeg er lei meg for at dere ikke kommer til aa gi meg pengene mine tilbake. Jeg er lei meg for at jeg maa reise til Vilnius, ligge ei natt paa hotell, fly til Koebenhavn for derfra aa komme meg til Oslo, for dobbelt saa mange penger som tur/retur Oslo kostet med dere.

Men jeg er glad for at jeg oppdaget at dere var nedlagt paa en liten, bortgjemt link paa hjemmesida deres. Jeg er glad for at jeg ikke kommer til aa reise til Palanga Airport loerdag morgen og ikke finne noe fly. Jeg er glad for at jeg fortsatt kommer hjem til samme tid, og i tillegg faar tatt begge de siste eksamenene. Takk.

Takk til dere, Air Lithuania, og Rest In Peace.

Comments:
Wow! Minken flakser hjem/igjen!
 
Olala (la la ou ou llalal) eller : jøjje mej, på godt norsk.
 
rust in peace
 
rust in piece(s):)
 
Det blir GODT å komme hjem til stødige og pålitelige AVINOR.
yappa yappa
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?