15 januar 2006

 

back in buisness

Skjoente at jeg var paa vei tilbake til Litauen da jeg ankom Gate 17C paa Kastrup Airport. Alle de andre som skulle med flyet til Palanga var menn i dress, 45+ og nektet aa slaa av telefonen naar flyvertinna ba dem gjoere det. Dvs de latet som de skulle slaa den av, men skyndte seg aa taste paa den hver gang flyvertinna snudde ryggen til. Den eneste bortsett fra meg som ikke var bisnisnisse, var ei jente som ligna litt paa Heksa Hvit i Narnia. Bare at hun hadde en anelse mer red light district over seg..
I leiligheten var alt som foer; det som er bra med aa komme tilbake til en tom hybel i Litauen er at det ikke er kaldt, fordi ovnene staar paa 24-7. Smaa gutter sendte fortsatt opp raketter i bakgaarden (noe de begynte med i november), og bilalarmene gikk fortsatt av ved hver antydning til bevegelse i lufta. MEN oelet var fortsatt godt, og vennene mine fortsatt snille.

I morgen begynner vi en intensiv acting workshop (skuespillerverksted) med en fyr som heter Jonas. Spanande.
Haaper han snakker engelsk.

Ellers vil jeg slaa et slag for Yahoo messenger. Y for Yeah! A for Alright! H for Helloo! O for Ok! O for Omtrent den eneste maaten aa komunisere chattende med meg paa!
Saa det. Yahoo.
Ing back in buiss.

Comments: Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?