26 januar 2006

 

Naa er det min tur! Kanskje..

I dag har jeg gaatt til innkjoep av "Lord of the Rings, the Fellowship of the Ring". Saa faar vi se om jeg en gang begynner aa lese den. Lykke til! Takk. Ellers merket jeg meg paa bokhandelen at Ingvar Ambjoernsen er meget pop her for tida. Han var nesten i alle utstillingene. Je! Nasjonalfoelelsen boblet selvfoelgelig i meg der jeg gikk.

Ellers fant vi oss en film paa engelsk, ikke dubba til litauisk, paa kinoen her en kveld. En film med Jennifer Aniston. Vi tenkte at det sikkert var passe romantisk og hjernedoedt for tre eksamenslesingstrette utlendiger. Og saa var det pinadoe en skikkelig skrekkfilm! Med masse lure omdreininger! Og mord! I lassevis! Hjelp. I kveld staar Reese Witherspoon for tur. Surprise me!

P.S. Naa har antallet bivaanede forestillinger vokst til 26...

Comments:
Var Reese mer romantisk?
Jeg skulle gjerne ha bivåna 26 teaterforestillinger.
 
Hei Ingrid:) Her går alle filmene på kino på vanli vis og jeg burde heller sende deg en epost. men siden jeg har bittelitt tid og plutselig hvnet her for første gang siden du dro tenkte jeg det var bedre å gi livstegn her enn å glemme det ikveld. Jeg har ingen egen blogg, men bofellesskapet mitt har, der står det mye om mat. svartlien.blogspot.com. Savner deg! Nuss fra Andrea
 
Jøss, har Ringenes Herre kommet i bokform også nå? Hva blir vel det neste?
 
Marit: ja, Reese var nesten litt i overkant romantisk til aa vaere doed..!
Hei Andrea! Saa koselig! Bloggen ser goey ut, den skal jeg ta en naermere kikk paa snart:)
HoenePoene(Rune): du ser for mye reklame.
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?