22 januar 2006

 

Studere i utlandet til hoesten?

I Litauen kanskje?
Hvis du, eller du tror at noen du kjenner kunne hatt lyst til aa gaa her neste aar, vil jeg opplyse om at soeknadsfristen er 1. februar 2006. Det soekes til Norsk Teaterraad. Skulle noen ha spoersmaal om ting og/eller tang, er det bare a ta kontakt (ingrid_solbu@yahoo.no, 37063878855).

For aa drive litt reklame, saa kan jeg jo fortelle at bortsett fra skolen, er det ogsaa andre bra ting her. For eksempel, mens uvitnede utlendinger var hjemme paa juleferie, har et ENORMT kjoepesenter, AKROPOLIS, dukket opp i byen. Av goder dette har aa tilby kan nevnes innendoers skoeytebane (aapen fra 0800 til 2400), 17 pizzarestauranter paa rad (nesten i alle fall) og en bil som heter Wolga som selger godteri. Juppi! Og saa har de klesbutikken Zara og italiensk iskrem, og da er jeg fornoeyd:)

Comments:
Oj, Ingrid. Dette slår nesten åpninga av min fantastiske REMA 1000. Er isen like god? Og har du stått på skøyter?
 
Wolga er jo virkelig en klassiker. Nå er jo ikke du ei ekte trondhjæmspi, men en Wolga vil virkelig kunne få en trånnjæmmer til å føle seg hjem. På 60-tallet var nesten alle drosjene i Trondheim Wolga. Jeg tror ikke det ble solgt mye godteri fra dem, men de var i alle fall en viktig del av bybildet. Så bare Wolgaen burde jo være en god ting for å få folk til å komme på besøk. Ja, selvfølgelig du også, Ingrid.
 
Det var ca en kilometer koe foran isen, saa den gleden ha jeg ikke benyttet meg av ennaa. Men det blir nok! Skoeter? Nei, du. Heller ikke det ennaa. Men Zara? Ja.
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?