16 februar 2006

 

Hurra hurra hurra!!!

I dag er det Litauens Nasjonaldag. Velo! Uavhengighetsdagen, frigjoeringsdagen. Flaggene vaier, soldatene marsjerer, de gamle mennene har paa seg store skinnfrakker, svaere luer og tar seg en konjakk mens fruene feller en roert taare til nasjonalsangen.
Dessverre var de saa uheldige aa bli uavhengige midt i februar, saa aa staa ute og hoere paa taler og konserter blir litt kaldt i lengden. Men det var fint saa lenge vi holdt ut, og varm te gjoer alt bra igjen.

Og aller mest gleder jeg meg til Kjersti og rling kommer paa besoek i kveld. Hurra!

Comments:
Hurra for både Litauen og deg Ingrid. Jeg skal feire deg med dansk rugbrød. Og i kveld skal jeg skåle med et glass rødvin.
 
in lithuanian Hurra is VALIO!!!!
My dear Rognes :)))
 
Uh uuu.. Such a bad Norwegi. Valio!!!! (thanks, Ocka)

Og forresten heter broren min Erling, ikke rling som jeg har skrevet, men ikke gidder aa rette opp.
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?