16 mars 2006

 

We are the winners!

Naa er det (endelig) klart hvilken laat Litauen sender til den INTERNASJONALE FINALEN I MELODI GRAND PRIX!! Sangen gaar som foelger: "We are the winners of Euro vision. We are we are! We are we are!" Gled dere alle sjeler, detta blir stort.

Ellers kan jeg meddele at soendag reiser vi til Vilnius for to uker. Der skal jeg blant annet klippe meg, shoppe, gaa paa kafe og kanskje jobbe litt. Saa fra 19 mars - 1 april kommer sikkert postene mine her paa bloggen til aa vaere veldig urbane og vestlige. Saa er dere advart.

Mens vi foerst er inne paa reising: Moskvaturen vaar ble i dag utsatt til i mai (istedetfor paaskeferien). Det er klart at naar en skummel kanadier har et pass som gaar ut i september, kan man ikke uten videre reise til Moskva fem dager i april. Det sier seg jo selv. Men vi lar oss ikke stoppe, og innvaderer storbyen i mai. Aedda bae.

Saa hvis noen ser seg noedt til aa komme til Klaipeda og spise paaskeegget sitt, er det naa altsaa mulig.

Da vil jeg bare oppfordre som i Litauens Grad Prix-bidrag: Vote for the winners! Of Euro Vision! (naar tida er inne)

Comments:
Jeg vil! Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Tenkte på det senest i går kveld at jeg gjerne skulle hatt planer i påska så jeg slipper å tenke så mye. Også tenkte jeg at det var dumt du var i Moskva i påska.
 
Aeh.. Naa KAN det hende vi stikker av til Polen istedet (plutselig). Men kanskje du kan bli med? Sender deg en e-post jeg. :D
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?