06 april 2006

 

Den Uheldige Mannen og andre historier

Siden det ikke er 1.april lenger, faar jeg vel ta aa skrive noe nytt her da. Ser ikke ut til at noen har gaatt paa spoeken min allikevel. Paa den annen side er det heller ingen som har sagt at de har GJENNOMSKUET meg som JEG kan se!

Saa. Siden fantasien har gaatt toerr etter aa ha forsoekt aa vaere kreativ litt for mye, har jeg bare samlet sammen litt fakta fra forskjellige steder, og naa har jeg tenkt aa skrive dem her. Klar? (hvis ikke kan du jo bare sjekke mailen eller noe i mellomtida. Til du blir klar altsaa.)

- Visa om Den Uheldige Mannen (for de som kjenner den) har ogsaa en kanadisk versjon. Samme melodi altsaa. Den handler om pai, kongen, dronningen og en fugl som stjeler nesa til tjenestepiken. Saa hun var jo ogsaa ganske uheldig kan man si.

- Klimaforskeren Doron Nof har funnet ut at Genesaretsjoeen trolig var islagt. Ergo gikk Jesus paa isen, ikke paa vannet. Se www.t-a.no for mer informasjon.

- Siden jeg klipte meg pannhaar har jeg vaert mye svettere paa panna i pantomimetimene.

- Eeeemm... Hhh.

Ok. Dette gikk daarlig. Proever igjen en annen gang.
Hade.

Comments:
Det gikk FINT.
 
Puh. Takk Kjersti! Det betyr saa mye. ;)
 
Legg inn en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?